May 01, 2015

Dunia realiti atau fantasi?

Reading my blogs are like reading my minds. I could always be wrong. And some other time i could also be right. Ye, aku malu kalau ada cerita yang aku tuliskan itu terlalu personal dan ada orang membaca dan meminta aku menerangkan dengan lebih detail. Tapi syukur alhamdulillah, tak pernah ada lagi orang bertanya. Kalau ada pun, bukan cerita yang personal. Dan the facts that I'm not famous, really help me.

Dulu, mungkin aku pernah berangan-angan untuk jadi terkenal, popular dan cantik. Like, when I look at the guys, they all would fall for me. Hahaha. Perempuan mana yang tidak menginginkan semua tu? Sebab tu ramai perempuan suka tengok drama Korea. Lebih-lebih lagi bila cerita berkaitan some lousy girl yang loser gila bertukar jadi cantik dan famous. "Bestnya kalau dapat jadi macam dia. Hurmmmm."

Sekarang, selepas berkahwin, I don't need all that. Syukur aku tak kejar populariti. Bila suami balik dan pandang kita, like I'm somekind of angel pun sudah cukup buat aku gembira.

Aku masih lagi terfikir, kalau aku jadi artis, adakah aku akan jumpa suami aku ini atau aku akan hanyut dengan populariti dan terus hanyut di jalan fantasi yang direka untuk mengaburkan realiti?

1 comment:

Anonymous said...

"when I look at the guys, they all would fall for me. "

at least i did...