December 27, 2010

google translate

sekarang ni, aku kena menulis blog ni dalam bahasa baku. aha! macam aku boleh buat. =.=" so, google translate ini digunakan untuk menterjemah semua tulisan aku ke dalam bahasa lain. hebatkan? jadi, impian aku untuk dapat boyfriend handsome dari oversea akan tercapai tak lama lagi. [mimpi je la kau. boyfriend aku yang sekarang ini nak campak mana?]

mungkin masih ada beberapa perkataan yang memang sudah jadi penambahan bahasa aku ni yang memang tak akan hilang. ok, ayat aku jadi semakin pelik. seriously, bahasa melayu aku bukan bagus sangat.




ini laman blog aku yang asal, menggunakan bahasa melayu yang berterabur serta penuh dengan emosi




ini laman blog aku dalam bahasa inggeris. bila diterjemah, ayat dia jadi lebih berterabur. tapi masih boleh difahami.




ini pula laman blog aku dalam bahasa german. aku pun tak pasti samada orang german sendiri boleh faham.




ini pula dalam bahasa jepun. rasa-rasanya, faham ke tak ye?




ini dalam bahasa korea pula. ehe. *tersipu-sipu* lee min ho baca tak nanti? ;D




**oh ye, bila aku terjemah blog aku ke bahasa melayu, jadi semakin pelik bahasa aku. aku kena masuk kelas bahasa melayu balik ke? atau memang salah google translate. *peace*

No comments: