November 07, 2012

Dear family and friends,

To all my dearest family and friends, I've update my mobile number at my Facebook profile. Please don't misuse it. Don't break the trust code I've made which I believe you will use the information given to you as part of my effort to facilitate others who want to contact me as recently I've changed my mobile number more than twice. Sorry for any inconvenience caused by me as I've changed my mobile number a lot.

For people who I-don't-have-your-number-in-my-phone, please state your name if you wish for me to respond to your subject. And if you've state your name but I still did not respond to you, it means that I don't know you or I don't like you. Or maybe you annoyed me with your subjectssss. I have a life people, don't expect me to know you or have the effort to get to know you. Thank you.

You can contact me via sms, call, Whatsapp, Viber and also Facebook. Happy contacting me :)




Kepada semua ahli keluarga dan rakan-rakan yang disayangi, saya dengan sukacitanya mengumumkan bahawasanya saya sudah berkongsi nombor telefon bimbit saya di laman Facebook. Yeay!!! Jangan salah guna oke. Saya berharap dan mendoakan agar semua orang faham dan hanya menggunakan informasi yang telah diberikan sebagai keperluan. Saya mohon maaf kepada pihak yang terlibat jika sikap saya suka-suka-tukar-nombor-telefon-banyak-banyak-kali itu menyusahkan anda. Jadi, bagi memudahkan anda, saya akan update nombor telefon saya di laman Facebook saya. Mudahkan?

Kepada pihak yang saya-dari-dulu-memang-tak-ada-nombor-anda (dan-mungkin-juga-sekarang), bagilah tahu nama anda ketika menghubungi saya nanti. Tapi, jika anda sudah memberikan nama anda dan saya masih tidak memberi balasan, mungkin ia bermakna saya masih tidak mengenali anda atau saya tidak menyukai anda. Atau mungkin anda mengganggu saya dengan perkara-perkara yang tiada kaitan dengan saya atau anda. Saya juga ada kehidupan saya sendiri dan jangan berharap yang saya ada masa dan usaha untuk mengenali anda. Terima kasih.

Sila hubungi saya melalui sms, telefon, Whatsapp, Viber dan Facebook. Semoga bergembira hubungi saya :)





I hope you guys know that I'm still a student and most of my time are use to study. Please don't bug me with stuffs that I don't care.


Saya berharap anda semua tahu yang saya masih lagi seorang pelajar dan kebanyakan masa saya digunakan untuk belajar. Sila jangan ganggu saya dengan perkara-perkara yang saya tak mahu ambil tahu.



No comments: