March 21, 2011

i need excuses

kenapa saya rajin berblogging sekarang ni?

sebab facebook saya lembab nak mampus! slow melow mengalahkan kura kura. kura kura pun boleh menang lumba lari dengan arnab.

bila saya stress, saya suka menulis. dengan harapan, menulis dapat mengelakkan saya dari rasa stress. bila saya stop menulis, stress tu ada balik. jadi saya pun tulis lagi dan lagi dan lagi sampai la segala assignment tak siap. saya suka!

ini blog aku, page aku, web aku, mukasurat tunggang terbalik pom pang pom pang aku punya. jadi aku boleh luah perasaan setiap suku saat. dan takde sape nak marah aku update setiap suku saat tu.

facebook, tumblr, twitter memang lembab nak mampus untuk loading. aku boleh joget poco poco sampai habis siap ada extra waktu untuk chicken dance pulak.

aku boleh mengarut panjang panjang kat sini tanpa had perkataan. aku nak tulis paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggg macam ni pun boleh.

apa kau kesah?! suka hati aku la.

eh? boleh tulis lagi?

diam la kau!

hoi mark zuckerberg! asal facebook slow nak mam?! gaduh dengan awek pun jangan la libatkan orang ramai. tak professional langsung la u ni.





tiba tiba teringat karangan masa sekolah rendah. semua karangan nak mula dengan, "pada suatu hari . . ."

No comments: